Back to top
Share

ZWROTY I WYMIANA

PRODUKT NA ZAMÓWIENIE

Nasza biżuteria jest wykonywana na zamówienie indywidualne i przygotowywana według Waszych preferencji, także nie ma możliwości jej zwrotu. Nie posiadamy gotowych modeli, chyba że taka informacja jest podana w opisie produktu. Dopiero po złożeniu zamówienia i określeniu parametrów, które są wskazane do wyboru w opisie produktu, rozpoczynamy jego realizację. Dodatkowe zmiany, np w kolorystyce czy kształcie, możecie podać dodatkowo w uwagach do zamówienia, lub wcześniej skonsultować je z nami mailowo lub telefonicznie.  W ten sposób otrzymujecie od nas idealnie dopasowaną biżuterię do waszej stylizacji. Prosimy też abyście pamietały, że nasza biżuteria jest w całości, od najdrobniejszych detali, wykonywana ręcznie i może minimalnie różnić się od tych pokazanych na naszych zdjęciach.

W naprawdę wyjątkowych sytuacjach, które rozpatrujemy indywidualnie, istnieje możliwość wymiany produktu na inny w podobnej lub wyższej cenie za dopłatą.

Uszkodzenia przesyłki lub uwagi do wykonania ozdoby, powinny zostać zgłoszone w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki. Po tym terminie odpowiedzialność pozostaje po stronie klienta.

PRODUKT NA MAGAZYNIE

W sklepie znajdziesz ozdoby, które są często pojedynczymi egzemplarzmi już wykonanymi i gotowymi do wysyłki. Jeśli z jakiś powodów pragniesz zwrócić zakupiony towar z kategorii „PRODUKT NA MAGAZYNIEI” postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

  • Procesowi zwrotu lub wymiany podlegają tylko produkty oznaczone w sklepie jako „PRODUKT NA MAGAZYNIE”.
  • Zwrot jest możliwy w przeciągu 14 dni od momentu dostarczenia zamówionych produktów, gdy towar nie był używany, nie został uszkodzony i jest oryginalnie zapakowany. Pamiętaj o tym, aby produkty były odpowiednio opakowane, aby w trakcie transportu nie doszło do uszkodzenia.
  • Zwracane produkty proszę odesłać na adres:

White Jasmine Marta Jackiewicz ul. Orzechowa 13, 05-080 Koczargi Stare.

Prosimy o wysyłanie do nas zwrotów lub wymian z potwierdzeniem nadania. Bez potwierdzenia nadania w razie zaginięcia paczki, nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

  • Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. Zwrotu pieniędzy dokonujemy max.w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.